Vücut Şekillendirme

15-20 dk.

Operasyon Süresi

Nedir ?​

Metabolizmayı hızlandırıcı ve yağ yakımını destekleyici bileşenlerden bir kokteyl hazırlıyor, doğrudan damar yoluyla vücudunuza veriyoruz. Bu tedavide kullandığımız kokteylin içinde genellikle vitaminler, mineraller ve lipotropik (yağ yakımını destekleyen) maddeler bulunuyor. IV Fat Burning, vücudun enerji kullanımını optimize eder ve yağ yakım sürecini hızlandırır.

Kimler için uygun değildir?

Kalp hastalığı, böbrek hastalığı, karaciğer problemleri olan ve bazı ilaçlara alerjisi olan bireyler için uygun değildir.

Olası yan etkileri nelerdir?

Enjeksiyon yerinde morarma, hassasiyet, alerjik reaksiyonlar, nadiren elektrolit dengesizliği.

Beklentim ne olmalı ve ne tür sonuçlarla karşılaşırım?

Metabolizma hızınız artar, vücudunuzun yağ yakım süreci desteklenir, genel enerji seviyenizde artış gözlemlersiniz.

• Kullanım Süresi

4 Ay

Anestezi

Net Sonuç

3 Hafta

İyileşme Süresi

1 Hafta

Ağrı

15-20 dk.

Operasyon Süresi

Nedir ?​

Selülit, cilt altı yağ dokusunun düzensiz şekilde birikmesi ve cilt üzerinde pütürlü bir görünüm yaratması durumudur. Radyofrekans, lazer tedavileri, mekanik masaj ve mezoterapi gibi kombine uygulamalarla cilt yapınızı iyileştiriyor, yağ hücrelerini azaltıyor ve cilt altı dolaşımını arttırıyoruz.

Kimler için uygun değildir?

Hamileler, ciddi cilt hastalıkları olanlar, bazı kronik hastalıkları olan bireyler için uygun değildir.

Olası yan etkileri nelerdir?

Tedavi bölgesinde morarma, kızarıklık, hafif ağrı, nadiren ciltte hassasiyet artışı.

Beklentim ne olmalı ve ne tür sonuçlarla karşılaşırım?

Cilt yüzeyiniz düzelir, selülit görünümünde azalma gözlemlersiniz, cildiniz daha sıkı ve pürüzsüz hale gelir.

Güzellik yaşlanmaz, sadece değişir. Audrey Hepburn

Güzellik, kendine güvenin en iyi aksesuarıdır. Tyra Banks

Herkes bir yıldızdır ve herkesin güzellik potansiyeli vardır.  Andy Warhol

Güzellik, her yerde aranan bir konuktur. Goethe